Anders gästbloggar: Varför inte en morgonöl ...

Fredag morgon och strålande solsken. Klockan är sju.  In i sovrummet tassar Elias med ett leende som endast begränsas av ansiktsbredden. "Vill du ha en ööl...paaappa?". "Ehh..kanske senare", skrattar jag. "ÖÖL...PAPPA!", fortsätter han. Leendet är som bortblåst. "Men, man dricker inte öl på morgonen", försöker jag. "ÖÖÖL!". "Okej, okej, jag lovar att dricka öl, SEN, när du kommer hem från dagis". Elias nickar förnöjt. "Pappa dricka ööl ... sen", säger han och troppar iväg ut ur rummet.

Ikväll blir det fest ... tydligen. 

[MP3] Drive-By Truckers - Daddy Needs A Drink 


Kommentarer
Postat av: lena

Sitter här på jobbet och asgarvar högt! Tur att det inte är ngra kunder just nu! Han är ju för söt.

Kul med fest sen då?! :-))

2008-05-23 @ 12:28:48
Postat av: Lena

Tyckert du ska börja skriva på den där boken. Jag vill gärna beställa ett ex med en gång!

2008-05-23 @ 12:32:53
Postat av: Anders

Härligt. Ett ex sålt redan. Du skall få en signerad utgåva, Lena. Jag lovar!



Och ja, ikväll festar vi, jag och Elias. Han på "flääblomssapt" och jag på öl.

2008-05-23 @ 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0