Fotokurs med Robert Hammar

Jag har gått två fotokurser med fotografen Robert Hammar som lärare. Den första kursen heter "Ta kontroll över din kamera". Där lär man sig grunderna, vilket är nödvändigt för att utvecklas i sitt fotograferande. Andra kursen går under namnet "Ta kontroll över ditt porträttfoto", vilket var extra inspirerande eftersom jag främst brinner för porträttfotografering. Hursomhelst. Båda kurserna lärde mig massor, och uppgifterna man fick var väldigt roliga och stimulerande. Därför är det otroligt smickrande att Robert har valt att ha mig som exempel för att marknadsföra sin kurs i porträttfotografering. Dessutom är det kul att min vackra kompis Linda får vara med på bild på hans hemsida :o) Kolla in hemsidan här.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej vännen! Hoppas allt är bra med dig, familjen och magen. Gud vad duktig du är! Du tar fantastiska foton!! Vilket kvitto på dina kunskaper att få vara med som marknadsföring av kursen!! Jag blir stolt över att vara din vän. Kramisar!!

2009-01-09 @ 09:57:02
Postat av: Maria

Det är alltid roligt att få uppskattning för det man gör :o) Snart får vi samla ihop oss och fota dina sötnosar. Vi hörs! Massor av kramar!

2009-01-09 @ 12:30:24
Postat av: Sarahs Bildbloggeria

Verkligen roligt för dig Maria! Håller med Lena! Jag funderar starkt på att gå den kursen. Nu är jag ju sjukskriven med så då kan jag ju behöva få tiden att gå lite... Är du med det nu? En fika då kanske? Kram

2009-01-10 @ 11:05:28
URL: http://sarahpersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0